Menu

Sunday, December 11, 2011

XX tahun dan hadiah dari mereka yang sayang saya..LOLS

The Day


Pesal ntah lately ni malas tahap gaban nak update blog. Dah jadi apa kat blog pon aku tak tau. Nak kata rajin sangat buat esaimen tu..tak la plak. Rajin online facebook dan YM tu biasa -biasa je la plak.

Dengan rajinnya aku nak upload pic hadiah hari lahir haritu. Sepatutnya the day tu aku upload, then aku ni kan pemalas gile. Takdenya la aku nak upload bagai! 
Pemalas! Pemalas! Pemalas!

Tuan empunya tarikh lahir
Kotak ajaib
Jersi Real Madrid
Set Angry Bird

Choc Indulgence

Hazelnut kot...

Nasi goreng SR
Thumb Drive

Frame and Music bear
Entri ni duk dalam draf dah lama. Malam ni baru aku update dan upload sebab aku online kat rumah. Kalau kat opis, memang cacat la gambar aku ni. Tak pon jenuh nak tunggu.

Terima kasih kalian. Well, kalau perasan, banyakkan hadiah berbentuk angry bird. Hehehe.
Oh ya, kotak besar tu angry bird jugak. Tapi cubalah teka warna apa. =P

Soft toy AB paling besar yang ada dalam kedai hadiah kot. xoxo

0 comments:

Post a Comment

pecah kaca pecah gelas
dah baca harap balas

 

♥ Nadia Izad ♥ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template