Menu

Sunday, December 11, 2011

High Heels

Semenjak dua menjak tiga menjak ni, aku belajar dah la pakai heels. Wahahaha. Geli je ayat kan. Bukan before ni aku tak pakai kasut tinggi tinggi...cuma jarang jer. Wedges tinggi tu adalah kalau nak g kenduri ke apa ke. 

Alkisahnya aku kene pakai kasut tetinggi ni sebab aku ni rendah. Rendah lah sangatttt!! Hahahaha. So nak rasa tinggi, aku pon dengan rakus nya g beli heels. 

Tak payah nak upload banyak sangat. Tengok 2 jenis ni je la cukup. 

Vincci

Vincci

Crocodile

Crocodile
Aku kalau tak sale..mimpi la nak beli kasut kasut ni hai. Baik aku beli selipar wedges tu. Lagi best bawa berjalan. Hahahaha. 

Rai suka vincci..yang Crocodile tu dia panggil kasut lady gaga. Wakakakaka. Tapi Rai, the one suka je kasut crocodile tu. Hehe~

0 comments:

Post a Comment

pecah kaca pecah gelas
dah baca harap balas

 

♥ Nadia Izad ♥ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template