Menu

Wednesday, October 24, 2012

Saya seorang doktor.

Tajuk tak semenggah je kan. Dah la pulak tu. Berangan ada pangkat DR di pangkal nama. 
Ehhh. Suka hati aku lah. Berangan bukan kene bayar pon khennn..

Salah satu sebab aku jarang update blog kat blogspot ni adalah aku akan fail untuk upload gambar. Samada gambar tu cam rosak-rosak, atau memang tak kuar. Nohrom gile. Penat nak tunggu upload, end up suckessfully failed! 

Dah dah. Aku nak rasa berbangga jap. Aku seorang doktor.

Ye sakit apa?
Nak MC?
Sila kuar dari bilik saya sekarang. Kerja/Belajar malas. Ada hati nak MC. Aku cocok ngan julat kang baru tau. LOL





Amacam comel tak doktor ni? Konpem pesakit terus sihat. Kalau makin mengada-ngada, aku tambah je dos injection nanti. Padan muka! Hahahaha. 

Dulu masa kecik-kecik aku selalu jer berangan nak jadi doktor. Tapi sedar diri jugak la aku ni belajar dah la malas, gen genius tu memang takde, nak harap tekun jauh sekali, harap belajar mana takat yang mampu je lah. Tu pasal tak jadi-jadi doktor. Punah kejap harapan aku masa sekolah dulu. (-__-)

Sapa lagi yang sakit? Nexttttt!

0 comments:

Post a Comment

pecah kaca pecah gelas
dah baca harap balas

 

♥ Nadia Izad ♥ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template