Menu

Monday, October 10, 2011

Permintaan Hari Lahir

Seperti yang aku janjikan minggu lepas, aku nak tulis apa yang aku rasa aku nak sempena hari lahir yang ke 19 aku pada tahun ini. Ermmm..19 lagi rasanya :P hahaha.

Beg AB. Dengan adanya beg ni, maka aku akan ke kelas dengan lebih semangat dan bergaya. Hahaha~

Tahun ni aku nak kek yang ada design AB. Sebab aku dah bosan dapat kek yang xde design. Hahaha. Terdemand lebih pulak. 

Disebabkan aku ni ada banyak kunci, kunci umah la, kunci kete  la, kunci bilik kat tg malim la, kunci kereta umah jiran, kunci rumah jiran belakang, makanya aku memerlukan keychain seperti ini. Boleh takkkk?

Comel kan baju ni? Tapi kalau aku pakai, lagi la 200% comel. hahaha. Maksudnya kat sini, aku nak baju ni. Tu je. paham paham la yer. lalalala~

Ni namanya soft toy AB. Aku nak salah 1. Nak buat peluk-peluk time tido. Pleaseeeee~

Samsung Ace aku akan jadi sangat bergaya kalau dapat casing macam ni. Hehehe. Nak satu!!~

Meja kerja aku akan jadi sangat best kalau ada toys macam ni. Hehehe~ Nak nak nakkkk~

So far, ni je la list aku. Tapi aku xde la nak mintak sport rim R3 satu set, set bumper R3 ke, spoiler TRD ke, atau spoiler R3 sebagai hadiah. Aku nak benda cam gini jer. Baikkan aku? Hahaha. Aku xde masukkan dalam list ni aku nak handbeg LV, kasut Jimmy Choo or etc. Sebabnya aku bukan pakai sangat benda canggitu. Kalau barang kereta tu ada sesapa nak kasi, aku terima jer. Hahahaha~ So, anyone?

0 comments:

Post a Comment

pecah kaca pecah gelas
dah baca harap balas

 

♥ Nadia Izad ♥ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template